Kupac je obvezan vratiti proizvod u roku 14 dana od dana raskida ugovora na način:
dostavom (putem pošte ili osobno) na adresu: Fjallraven/Outterra d.o.o., Ljubljanska avenija 2b, 10000 Zagreb. Kupac snosi sve troškove povrata robe. Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka 14 dnevnog roka za povrat. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja usluge poštanskih usluga; ili
Kupac je obvezan vratiti proizvod nekorišten, neoštećen te u originalnoj, neoštećenoj ambalaži i nepromijenjenoj količini. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije nositi, koristiti niti poduzimati bilo koje druge radnje kojima bi umanjio vrijednost robe. U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom odnosno mora se ponašati kao osobito pažljiv i savjestan čovjek.
Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe:
Umanjenje iznosa povrata s obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda: Neoštećena ambalaža: povrat punog iznosa
Oštećena ambalaža: umanjenje vrijednosti proizvoda 5,00 – 10,00 € (ovisno o stupnju oštećenosti i vrsti ambalaže) Bez originalne ambalaže: umanjenje vrijednosti proizvoda za 10,00 €
Kupac smije pregledati i isprobati primljen proizvod samo u opsegu koji je nužno potreban za utvrđivanje stvarnog stanja (prirode, karakteristike, funkcionalnost proizvoda). Svako testiranje koje odstupa od navedenog podrazumijeva se kao korištenje proizvoda, što znači da kupac time gubi pravo na raskid ugovora. Ako je predmet povrata proizvod kupljen kao komplet, potrebno je vratiti sve dijelove kompleta. Povrat pojedinačnih dijelova kompleta nije dozvoljeno.
Preporuka:
• Dobro pogledajte karakteristike i opis proizvoda koji su navedeni u ponudi Internet trgovine prilikom odabira proizvoda budući da slika proizvoda ne prikazuje konkretan proizvod već načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač;
• Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati budući se smatra da je Kupac preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom ukoliko u trenutku preuzimanja proizvoda ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču;
• Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanja jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda;
• Sačuvajte ambalažu;
• Dobro pogledajte proizvod, ako ima vidljivih oštećenja što prije obavijestite Internet trgovinu i vratite proizvod u originalnoj ambalaži bez da ste ga koristili;
• Ako proizvod nema vidljivih oštećenja, dobro pogledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost i ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti, ali nemojte koristiti proizvod, njime rukovati jer svako rukovanje umanjuje vrijednost proizvoda.
Internet trgovina utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata Kupcu uslijed umanjene vrijednosti proizvoda. Internet trgovina obavještava Kupce da će o umanjenju vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o tome obavijestiti Kupca nakon primitka vraćenog proizvoda.