OPĆI UVJETI POSLOVANJA ZA MALOPRODAJNE TRGOVINE

CIJENE

Sve cijene proizvoda iskazane su u EUR i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene vrijede na dan kupnje i mogu se mijenjati dnevno, bez prethodne najave.

Cijene su neobvezujuće preporučene maloprodajne cijene prema cjeniku dobavljača ili proizvođača.

SNIŽENE CIJENE

Kod sniženja cijene robe trgovac je dužan označiti prethodnu cijenu i sniženu cijenu. Pod prethodnom cijenom smatra se najniža cijena koju je trgovac primjenjivao u razdoblju od 30 dana prije primjene snižene cijene. Ako je postotak sniženja objavljen u rasponu, najviši postotak sniženja mora obuhvaćati najmanje jednu četvrtinu vrijednosti sve robe koja je na sniženju.

POVRAT ROBE

Kupnja robe u fizičkim trgovinama Outterra temelji se na načelu viđeno–kupljeno, što znači da povrat robe nije moguć, osim u iznimnim slučajevima po prethodnom dogovoru. Iznimka je nesukladnost robe ili ostvarivanje prava iz garancije. Moguća je zamjena robe u istoj vrijednosti kao vraćena roba.

SUKLADNOST ROBE

Roba je sukladna ugovoru o kupoprodaji kada:

– odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti te ima funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je dogovoreno ugovorom o kupoprodaji

– je prikladna za posebnu svrhu za koju je potrošač treba i s kojom je potrošač upoznao trgovca najkasnije u trenutku sklapanja ugovora o kupoprodaji, a trgovac je s tim pristao

– je isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je određeno ugovorom o kupoprodaji

– je ažurirana, kako je određeno ugovorom o kupoprodaji.

Objektivni zahtjevi za sukladnost robe:

– roba mora biti one kvalitete i odgovarati opisu uzorka ili modela koji je trgovac stavio na raspolaganje potrošaču prije sklapanja ugovora o kupoprodaji, kada je to primjereno

– odgovara svrhama za koje se roba iste vrste inače upotrebljava, uzimajući u obzir važeće tehničke standarde ili, ako takvi standardi ne postoje, kodekse dobre prakse važeće u određenom sektoru

– isporučena je sa svom dodatnom opremom, uključujući ambalažu, uputama za instalaciju i drugim uputama koje potrošač razumno može očekivati da će dobiti, kada je to primjereno

– količinski i po svojim značajkama, uključujući trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, odgovara uobičajenoj robi iste vrste i onome što potrošač može razumno očekivati s obzirom na prirodu robe i javne izjave dane u oglašavanju ili označavanju u ime trgovca ili proizvođača, osim ako trgovac dokaže da za javnu izjavu nije znao i nije mogao razumno znati, da je javna izjava do sklapanja ugovora ispravljena na jednak ili usporediv način ili da javna izjava nije mogla utjecati na odluku potrošača o kupnji robe.

Trgovac Outterra d.o.o. ne odgovara za nesukladnost robe koja je posljedica odstupanja od objektivnih zahtjeva za sukladnost, ako je potrošač bio izričito obaviješten da pojedina značajka robe odstupa od objektivnih zahtjeva, te je potrošač takvo odstupanje izričito i posebno prihvatio prilikom sklapanja ugovora.

Outterra d.o.o. odgovara za svaku nesukladnost koja postoji u trenutku isporuke robe i koja se pokaže u roku od dvije godine od isporuke.

U slučaju nesukladnosti:

– potrošač može ostvariti svoja prava iz naslova nesukladnosti ako o nesukladnosti obavijesti trgovca u razumnom roku od kada je nesukladnost uočena

– u obavijesti o nesukladnosti potrošač treba opisati nesukladnost

– obavijest o nesukladnosti potrošač može dostaviti trgovcu osobno u trgovini (uz izdavanje potvrde), poštom ili elektroničkom poštom na službenu adresu trgovca

– potrošač treba omogućiti trgovcu pregled robe za koju tvrdi da je nesukladna.

Kada se nesukladnost pojavi, potrošač mora obavijestiti trgovca i omogućiti mu da u razumnom roku uspostavi sukladnost robe. Potrošač nije odmah ovlašten zahtijevati sniženje cijene ili raskid ugovora, već prvo mora omogućiti popravak ili zamjenu.

Redoslijed ostvarivanja zahtjeva u slučaju nesukladnosti je sljedeći:

  1. besplatan popravak ili zamjena robe kako bi se uspostavila sukladnost
  2. zahtjev za razmjerno sniženje cijene ili
  3. raskid ugovora o kupoprodaji i povrat plaćenog iznosa.

Besplatan popravak ili zamjenu potrošač može zahtijevati u razumnom roku, koji od dana obavijesti ne smije biti dulji od 30 dana. Ako trgovac u tom roku ne popravi odnosno ne zamijeni robu, potrošač ima pravo zahtijevati sniženje cijene ili raskid ugovora i povrat plaćenog iznosa. U slučaju raskida ugovora trgovac je dužan potrošaču vratiti plaćeni iznos bez odgode, a najkasnije u roku od osam dana od dana kada primi robu ili dokaz da je potrošač robu poslao natrag. U slučaju razmjernog sniženja cijene trgovac je dužan vratiti dio cijene u roku od osam dana od dana zaprimanja zahtjeva.

Ako je roba s utvrđenom materijalnom greškom plaćena karticom, povrat će se izvršiti putem pružatelja usluge kartičnog plaćanja (Wordline) na istu karticu (u cijelosti ili djelomično, ovisno o situaciji).

Ako je roba plaćena gotovinom, povrat će se izvršiti na transakcijski račun kupca.

Trgovac može odbiti zahtjev za popravak ili zamjenu ako je to nemoguće ili bi uzrokovalo nerazmjerne troškove uzimajući u obzir sve okolnosti.

U slučaju nesukladnosti robe potrošač koji je obavijestio trgovca ima pravo:

  1. zahtijevati besplatan popravak ili zamjenu robe
  2. zahtijevati razmjerno sniženje cijene ili raskid ugovora i povrat plaćenog iznosa.

Potrošač može zadržati plaćanje preostalog dijela cijene dok trgovac ne ispuni svoju obvezu. Ovu pravo potrošač ostvaruje izjavom kojom obavještava trgovca o svojoj odluci.

PROVJERA PRIMJERENOSTI PROIZVODA

Primjerenost robe za uobičajenu uporabu procjenjuje se prema robi iste vrste i uzimajući u obzir izjave trgovca ili proizvođača o značajkama robe, osobito u oglašavanju, prezentacijama i oznakama na proizvodu.

OSTVARIVANJE PRAVA IZ NESUKLADNOSTI

Kupac mora trgovca obavijestiti o nesukladnosti, uz točan opis, u zakonskom roku i omogućiti pregled robe. Prijava nesukladnosti može se podnijeti elektroničkom poštom ili osobno u fizičkoj trgovini Outterra.

Prava potrošača u vezi s nesukladnošću robe detaljnije su uređena Zakonom o zaštiti potrošača.

GARANCIJA

Garancija je svaka obveza koju davatelj garancije preuzima prema potrošaču uz zakonske obveze trgovca iz naslova obveznog jamstva za sukladnost robe.

Garanciju potrošaču može dati trgovac ili proizvođač, putem garancijskog lista ili oglašavanja.

Davatelj garancije obvezuje se da će potrošaču besplatno popraviti ili zamijeniti robu, ili vratiti dio ili cijelu kupoprodajnu cijenu ako roba ne ispunjava specifikacije ili nema svojstva navedena u garancijskom listu ili u oglasnoj poruci dostupnoj potrošaču prije ili u trenutku sklapanja ugovora.

Proizvođač je, u skladu sa zakonom, dužan osigurati garanciju za ispravan rad proizvoda za koje je garancija obvezna. Kupac može ostvariti garanciju kod proizvođača ili ovlaštenog servisa, uz predočenje garancijskog lista i računa.

Outterra d.o.o. je dužna osigurati:

– upute za sastavljanje i uporabu te popis ovlaštenih servisa

– servis ovlašten od proizvođača za popravke i osiguranje rezervnih dijelova, ako trgovac sam ne obavlja ovu djelatnost

– besplatno otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku

– uz naknadu, popravke, održavanje, rezervne dijelove i priključne uređaje najmanje tri godine nakon isteka jamstvenog roka.

Potrošač ima zakonsko pravo besplatno ostvarivati prava iz nesukladnosti robe, a garancija ne isključuje ova prava.

OSTVARIVANJE PRAVA IZ GARANCIJE

U slučaju ostvarivanja prava iz garancije kupac može najprije zahtijevati popravak nedostataka. Ako se nedostatak pojavi u roku od 30 dana od isporuke, kupac može odmah zahtijevati povrat uplaćenog iznosa.

Ako nedostaci nisu otklonjeni u roku od 30 dana od dana kada je trgovac ili ovlašteni servis primio zahtjev, trgovac mora kupcu besplatno isporučiti istu novu i ispravnu robu. Rok se može produžiti najviše za 15 dana, o čemu je trgovac dužan obavijestiti potrošača, uzimajući u obzir prirodu i složenost robe te ozbiljnost nesukladnosti.

CIJENE

Sve cijene proizvoda na internetskoj trgovini fjallshop.hr izražene su u EUR i uključuju PDV. Cijene vrijede na dan narudžbe i mogu se mijenjati bez prethodne najave.

Cijene su neobvezujuće preporučene maloprodajne cijene prema cjeniku dobavljača ili proizvođača.

SNIŽENE CIJENE

Kod sniženja cijene robe trgovac je dužan navesti prethodnu i sniženu cijenu. Prethodna cijena je najniža cijena primjenjivana u zadnjih 30 dana prije sniženja. Ako se postotak sniženja navodi u rasponu, najviši postotak mora se odnositi na najmanje jednu četvrtinu vrijednosti sve robe na sniženju.

DOSTUPNOST PODATAKA

Internetska trgovina fjallshop.hr obvezuje se kupcu, prije sklapanja ugovora ili davanja ponude, osigurati sljedeće informacije:

– podatke o trgovcu Outterra d.o.o. (naziv, sjedište, OIB)

– kontakt podatke za brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta)

– bitna svojstva proizvoda (uključujući jamstvo i postprodajne usluge) te rok valjanosti tih podataka

– dostupnost proizvoda

– uvjete dostave proizvoda (način, rok i mjesto isporuke)

– cijene proizvoda i sve pripadajuće troškove (PDV, dostava i druge naknade)

– način plaćanja i uvjete isporuke

– trajanje ponude

– pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora, uvjete, rok i postupak ostvarivanja tog prava

– postupak podnošenja pritužbi, uključujući sve kontakt podatke.

INFORMACIJA O ROKU DOSTAVE

Ako je roba na zalihi u našem skladištu: narudžbe zaprimljene do određenog sata obrađuju se isti ili sljedeći radni dan, a dostava se obavlja putem GLS Hrvatska u uobičajenim rokovima dostave.

Ako je roba dostupna samo putem dobavljača, rok isporuke je do 48 sati od otpreme, osim u iznimnim slučajevima o kojima će kupac biti obaviješten.

POVRAT ROBE (INTERNETSKA TRGOVINA fjallshop.hr)

Kupac koji je sklopio ugovor na daljinu putem internetske trgovine fjallshop.hr ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe. Dovoljno je da u tom roku trgovcu pošalje obavijest o raskidu (e-poštom ili pisanim putem). Nakon toga ima dodatnih 14 dana da robu u originalnoj ambalaži, nekorištenu i neoštećenu, vrati trgovcu.

Povrat uplaćenog iznosa provodi se na sljedeći način:

– ako je roba plaćena karticom, povrat ukjučujoći troške dostave se vrši na karticu putem Wordline sustava najkasnije u roku od 8 dana od zaprimanja robe ili dokaza o slanju

– ako je roba plaćena putem predračuna, iznos ukjučujoći troške dostave se vraća na transakcijski račun kupca najkasnije u roku od 8 dana

– ako je roba plaćena pouzećem, iznos ukjučujoći troške dostave se vraća na transakcijski račun kupca u istom roku.

Troškove povrata robe snosi kupac, osim u slučaju isporuke pogrešne ili neispravne robe.

Potrošač može zahtijevati razmjerno sniženje cijene ili raskid ugovora ako:

– trgovac nije popravio ili zamijenio robu ili je odbio zahtjev za uspostavu sukladnosti

– nesukladnost postoji i nakon pokušaja uspostave sukladnosti

– nesukladnost je toliko ozbiljna da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora

– je trgovac izjavio ili je očito da sukladnost neće biti uspostavljena u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za potrošača.

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora u slučajevima predviđenim Zakonom o zaštiti potrošača, primjerice kod robe izrađene po specifikaciji potrošača, lako kvarljive robe ili ako je zaštitni pečat na audio-vizualnim zapisima ili softveru skinut.

Kupac ima pravo na pregled i isprobavanje robe u onoj mjeri koja je nužna za utvrđivanje činjenica o robi. Svako korištenje iznad tog opsega može umanjiti vrijednost robe, za što trgovac može zaračunati naknadu.

Povrat uplaćenog iznosa izvršit će se što je prije moguće, a najkasnije u roku od 8 dana od dana zaprimanja obavijesti o raskidu, odnosno povrata robe ili dokaza da je roba poslana natrag. Povrat se vrši na račun kupca ili na karticu, ovisno o načinu plaćanja. Povrat u gotovini nije moguć.

REKLAMACIJE I SPOROVI

Trgovac poštuje važeće propise o zaštiti potrošača. Na zaprimljenu pritužbu trgovac će odgovoriti u roku od 8 radnih dana i obavještavati kupca o tijeku postupka. Trgovac će nastojati sve sporove riješiti mirnim putem.

U slučaju spora, potrošač se može obratiti nadležnim tijelima Republike Hrvatske i/ili koristiti platformu za online rješavanje sporova Europske komisije: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

OPĆI UVJETI POSLOVANJA ZA INTERNETSKU TRGOVINU (www.fjallshop.hr)

Trgovac:

Outterra d.o.o.

Pijavišće 17/G

10172 Zagreb, Hrvatska

OIB 57667865445

Internetskom trgovinom fjallshop.hr upravlja Outterra d.o.o., koja je i pružatelj usluge e-trgovine.

Ovi Opći uvjeti poslovanja definiraju rad internetske trgovine fjallshop.hr, prava i obveze korisnika i trgovca te uređuju odnos između trgovca i kupca.

Kupac je svaka osoba koja putem fjallshop.hr zaključi valjani ugovor o kupoprodaji robe s trgovcem. Svi ugovori sklopljeni putem ove internetske stranice podliježu ovim Općim uvjetima i pojedinačnoj narudžbi.

Kupca obvezuju Opći uvjeti važeći u trenutku predaje narudžbe. Prije predaje narudžbe korisnik je izričito upozoren na Opće uvjete poslovanja i potvrđuje da je s njima upoznat.

Ovi Opći uvjeti primjenjuju se bez obzira na sjedište kupca. U skladu sa zakonom o zaštiti potrošača, potrošač može zahtijevati sklapanje ugovora i na drugom jeziku, ako je to predviđeno od strane trgovca.

Sve ostale odredbe izvornih slovenskih uvjeta koje se odnose na prava potrošača, jamstva, sukladnost robe, povrate i obradu prigovora tumače se i primjenjuju u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske i ovim prilagođenim uvjetima poslovanja.

Košarica
Vaša košarica je trenutno prazna.

Možete pogledati sve dostupne proizvode i kupiti neke u trgovini.

Nastavite kupnju
Dodaj napomenu o narudžbi
Estimate Shipping